läääääs då

nu tänkte jag berätta om nyår då... jag vaknade vid typ 1, sa till gabbi att hon skulle komma, så gjorde hon det, vi fixade oss tsm lite, sen gick vi förbi johanna och sarah å thelma, och emelie, så tog vi bussen, med en hel sån där ikea kasse fullproppad med mat haha, vi gick till tilda, där josse va, och tilda då såklart ;) så fixade alla klart sig där, när nästan alla va klara, började vi laga mat, 3 rätters då haha, har nog aldrig varit så mättt som jag var efter att ha ätit allt... sen fixade vi lite, josse gjorde skit goda drinkar, när klockan va typ 9 gick vi till henrik där oliwer lucas david å isak va, ngn mer kanske? ingen aning.. där vi spelade vi ngt jävla spel med öl haha, mitt lag ägde iaf! när klockan började närma sig tolv började vi gå mot bussen, det var det värsta jag har gjort seriöst, vi gick typ 1 km i 1 m djup snö, när vi äntligen va framme va vi tvunga att hoppa över ett skit stort staket, det var då allas kläder gick sönder, förutom mina haha.. när vi va framme i stan vid halv 12 va ganska mkt folk... vid 12 slaget fick jag sjukt ont i magen, kunde inte ens stå upp, trodde jag skulle svimma, så jag gick iväg med gabbi och johanna och jag ringde mamma å storlipade å sa att hon skulle hämta mig, men ångrade mig sen, fick iaf en nyårskyss hihi ;) träffade skit skönt folk å alla gick runt å pussade varandra å skrek gott nytt år haha :D det var skit roligt, kommer inte ihåg allt menmen vi va där till 2 iaf, å då va det så kallt att man inte ens frös typ... då var det inte alls många kvar, kanske 15 men alla va skit roliga :D men vid halv 3 kom mamma och hämtade mig sarah och thelma, när hon kom tänkte vi: nä nu får vi fan skärpa oss, vi måste bete oss normalt! gick helt okej tills jag kom hem, då failade jag totalt, men det fixade ju jag såklart ;D vaknade dagen efter med en äckig huvudvärk men det var det helt klart värt!
nu blev det väldigt långt här, hoppas iaf nån kommer läsa det jag har skrivit, har såklart inte skrivit allt vi gjorde oså det var mest en liten sammanfattning haha, nu kommer det en massa bilder!








söta bilder vi vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0